Léna30

Léna30

 Eladó gyilkosok

2022. július 12. - Léna30



 Akik ismernek tudják, hogy a kereskedelem az életem!  Egy dohányboltban dolgoztam 4 éve, mikor tényleg megtaláltam magam! Mindig kedves, mosolygós és pörgős vagyok. Mindenkihez van egy jó szavam. Ha reggel 6-kor betérsz hozzám egy kávéra, akkor mindig kapsz egy napindító kedves mosolyt mellé! Úgy hozta az élet, hogy 4 éve felmondtam a munkahelyemen és elköltöztem abból a városból. Itt viszont nem volt lehetőségem ezen a területen elhelyezkednem. Na de viszont most újra beindult szekér. Újra a hobbimnak hódolhatok.
 Múlthéten úgy hozta az élet, hogy összes kollégám elment szabadságra, így 4 napot kellett lehúznom reggel 6-tól este 8-ig. Amivel eleinte nem is volt semmi bajom. Sőt boldog volt, hogy újra visszakerültem a körforgásba! Az első napon hihetetlenül jól telt! Imádtam. Egésznap pörgés volt, beszélgetés és mosolygás. A második napon viszont megindult a lavina! Teljesen felháborodtam… morogtam és pufogtam! Hogy miért?! Azért mert tönkre tették a napomat! És most hozzád szólók! Hozzád, aki a bunkó módon köszönni sem vagy hajlandó az eladónak mikor belépsz a boltba! Hozzád, aki akkora tapló stílusban böfögöd elém a szavak, hogy felfordul a gyomrom!
Hogy jössz Te ahhoz, hogy egy életvidám kedves és mosolygós eladótól elvedd a kedvességét és a mosolyát?! Hogy mered megtenni, hogy azért mert neked nincs életkedved akkor te elveszed a lendületét egy pultosnak? Hogy van pofád elvenni a többi ember felé az empátiáját az embernek? Értem én, hogy szar az életed, de nem kötelező ezért másra is ráaggatni a pesszimizmusodat! Konkrétan három perc alatt annyira le tudod lombozni az embert, hogy ő is felveszi a Te stílusod! Hogy van bátorságod bírálni vagy épp megszólni egy olyan embert, aki örömet és jóindulatot akar csempészi más emberek életébe? Ki a fenének képzeled magad!? Monoton, buta és megkeseredett vagy és ezeken felül nem tudod kezelni azt, ha valaki másképp viselkedni, mint Te. Szégyen! Tudod mennyi embertől vontad meg azt, ami megilleti őket, mint vásárló?! Fogalmad sincs.. honnan is tudnád mikor már arra sincs agyi kapacitásod, hogy visszamosolyog egy emberre? Ja és nem vagy egyedül ezzel a viselkedéssel. Az emberek 50%-a így tesz. Leromboljátok még azt is, ami zsigerből jön! Rohadtul dühítő! Fogalmad sincs, mennyi idő mire az ember újraépíti magát! Megalázol, provokálsz, lenézel, bunkó vagy és egy kelletlen idióta, aki nem tud azonosulni és nem is tudja befogadni más kedvességét!
 Remélem, olvasod, magadra ismersz és elgondolkozol! Mélyen magadba nézel és mérlegelsz! Egy „szia” vagy egy „kérem” már megváltoztatja az ember napját! A köszönöm szó pedig csodát tehet! A mosoly pedig ingyenes! Kezdjünk el fejlődni és ahelyett, hogy rombolunk, inkább próbáljuk befogadni azt a kevés pozitív dolgot és örülni neki. Embernek lenni menő dolog főleg egy jó eladó szemébe! Tényleg minden elfogultság nélkül írom, hogy egy jó eladó a napod fénypontja is lehet, ha jól kezeled és nyitott vagy rá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lena30.blog.hu/api/trackback/id/tr117881499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása